Sunday 3 March 2013

حس خوش زندگی ۱۳ اسفند ۹۱


حس خوش زندگی

(۱۳ اسفند ۹۱)

نیم‌روز، خورشید لنگر انداخته روی بام، مشتِ درختِ پیرِ سرکش شکفته در خنکای آفتاب اسفند و من چون کاسه‌ای پر آب، چون آینه‌ای کوچک، لب‌ریز از لبخند پیِ نشانه‌های سبز حیات می‌گردم؛ رد پنجه‌ی بچه گربه‌ای که روی سیمان خشک شده، ردی که می‌رود تا بوته‌ی به ژاپنی و غنچه‌های صورتیِ بازی‌گوش، که چون ابریشم پخش‌اند روی شاخه‌های نقره‌فام، گیس بید مجنون که پریشان است توی باد و مخمل سفیدِ بیدمشک‌ها که لم داده‌اند بر حاشیه‌ی راه.
شب، سکوت ساکن شیرین، چراغ‌های روشن راه، ماشین‌های در گذر و خطی از نور که می‌اندازند بر سیاهی شب، طعم خوش چای و حس خوش زندگی.


پیوست: Wonderful Life از Lara Fabian:

8 comments:

  1. :) :X:X:X >:D<

    ReplyDelete
  2. عالی بود عزیزم مثل همیشه...ولی فک کنم یکم داره رویه ی پست هات تکراری میشه آخه ادبیات گفتاریش خیلی شبیه هم هست...تنوع بذاری بد نیست گلم...
    مرسی داری ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D
      دقیقاً داشتم به هم‌این فکر می‌کردم این چند روز
      به پست بعدی مراجعه کنید :D :*

      Delete
  3. خوش به حالت تو همیشه این حس خوش رو داری
    من فقط موقع تغییر فصلا این مدلی میشم
    مثه الان :دی
    بوووس

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D
      عینک دودی نزن که جهانت رنگی شه
      بیش‌تر خوش باش :*
      کلی هم خوش‌حال شدم که الان خوشی :*

      Delete
  4. سلام وارتان جان
    بسیار بسیار زیبا مثل همیشه، ممنون از صمیم قلب و بی نهایت ممنون که این حس زیبا رو با ما شریک شدی با قلمی فوق العاده زیبا و نگاهی زیباتر. از .صمیم قلب آرزو می کنم همیشه شاد باشی و سرافراز

    ReplyDelete
    Replies
    1. ممنون دوست عزیز بابت این همه لطف و توجه‌تون
      امیدوارم شما هم همیشه خوش باشید.

      Delete