Tuesday 19 March 2013

فرزندان ما ۲۸ اسفند ۹۱


فرزندان ما

(۲۸ اسفند ۹۱)

مهم نیست چه نسبتی با تو دارم، فرزندت هستم یا یک عضو خانواده، یا شاید یک دوست، دور و نزدیکش هم مهم نیست، بی هیچ پیش‌وند و پسوندی، نفس این‌که انسانی و تو را می‌شناسم و با تو پیوندی دارم کافی است تا هر روز بتوانم به تو بگویم دوستت دارم.
فرزندت هستم یا یک عضو خانواده، یا شاید یک دوست، فکر نکنم دور و نزدیکش مهم باشد، این‌که LGBT باشم چه‌طور؟
جوابت هر‌چه باشده، امیدوارم خواندن این جزوه به تو کمک کند که من را بهتر درک کنی.

پیوست: متن کامل به همراه لینک دانلود فایل PDF:

6 comments:

  1. سال نو مبارک
    صد سال به ای سالا
    نورزتان پیروز
    هر روزتان نوروز

    از احساس مسئولیتی که داری ممنونم
    دوووووود و بووووووووووووس

    ReplyDelete
    Replies
    1. مرسی شایان جان :*
      سال نو تو هم مبارک :*
      و ممنون از تو تمام تلاشات :*

      Delete
  2. وارتان دوست داریم وارتان دوست داریم! :)):*:*
    خیلی روانو خوب ترجمه کردی و ادم در هیچ بخشیش گیج نمی شه.خسته نباشی یه عالمه>:D<:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. مرسی عزیز دلم :)) :*
      خواستم برم خواستگاری حتماً تو رو می‌برم ازم تعریف کنی :))‌:*

      Delete
  3. سال نو مبارک
    دیدی من هم تبریک گفتم
    حالا هی منو دعوا کن بگو .......
    :D
    در سال جدید بهترین ها رو برات آرزو می کنم :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. بیا و تبریک نگو :))
      بزرگ‌تری کوچیک‌تری گفتن :))
      سال خوبی داشته باشی عزیزم :*

      Delete