Wednesday 8 August 2012

اندکی صبر، سحر نزدیک است. (۱۸ مرداد ۹۱)


اندکی صبر، سحر نزدیک است.

(۱۸ مرداد ۹۱)


به چهارچوب پنجره تکیه داده‌ام، گوشی دستم است و دوستی، رفیقی آن سوی خط است، صدای شکیرا اتاق را پر کرده. یاد آن روزها می‌افتیم که پر چادرش دستم بود و در خیابان‌های تهران چشم در چشم گارد ضد شورش، دوش به دوش می‌رفتیم. یاد آن روزها می‌افتیم که یا حسین‌هایمان پاسخش کوبنده بود، یاد دست‌بند‌های سبزمان و درد شیرن ضربه‌ی باتوم، یاد روز‌های غرور، روز‌های افتخار، امید، یاد روزهای انتظار. یاد روز‌هایی که شبش، با صدای خش‌دار، روایت هم‌بستگی‌مان را برای هم باز می‌گفتیم. یاد آن روز‌ها که شبش وقتی به خانه می‌رسیدیم، با اضطراب سمت تلفن می‌رفتیم و شماره بود که می‌گرفتیم و هر سلامی می‌شد آرامش خاطر از بودنِ هم‌راهی. یاد آن روزها که خیابان‌هایمان سبز بود.
نسیم شبانه درگاه را رد می‌کند و روی صورتم می‌نشیند، صدای موسیقی محو می‌شود و جمله‌ای از دلم می‌گذرد، اندکی صبر، سحر نزدیک است.

7 comments:

  1. رنگ رنگ رنگ
    شادی امید نور
    سبز که گرمه
    ویه ویکتوری رو بالا بگیر
    ما پیروزیم

    ReplyDelete
  2. اِ اِ اِ خب درباره سیاست ترجیح میدم بحثی نکنم چون کلاً به هیچ نوعیش باور ندارم! ولی درباره بانو شکیرا واسم پرسشی پیش اومد که کدوم آهنگشو میگوشیدی؟

    امیدوارم از آلبوم
    Sale El Sol
    بوده باشه

    بوووس

    ReplyDelete
  3. عزیزم، من در نوشته‌ام هیچ ردی از سیاست نمی‌بینم ولی بحثش طولانیه، شاید ی روز سرش صحبت کردیم :)
    درباره‌ی موسیقی، یعنی از کجا، واقعاً از کجا اومد این حدس؟! :)))))
    Addicted to You

    ReplyDelete
  4. وااااای من الان اونقد خوشحالم که این آهنگ رو میگوشیدی که اصن دیگه راجع به سیاست چیزی نمیگم
    حتماً معنیش رو هم دیدی دیگه؟ البته جسارته ها،شاید اصن اسپانیایی بدونی!
    خب من با آهنگ
    Sale El Sol
    زندگیم عوض شد و خیلی موتیف خوبی واسه موفقیتام بوده
    پس از اون اما آهنگ
    Lo que mas
    هم به نظر من فوق العاده است
    شاید دومین آهنگ عالی آلبوم باشه
    بوووس

    ReplyDelete
  5. من فقط یک انگلیسی بلدم اون هم نمیم‌بند :)))
    من از آلبوم فقط هم‌این یک آهنگ رو گوش داده‌ام
    شعر آهنگ Sale el Sol رو هم‌این الآن رفتم خوندم، واقعاً خوبه! امیدوارم همیشه به زندگی این‌جوری نگاه کنی و همیشه موفق باشی :)
    باز تو آلبوم معرفی کردی؟!‌ :))))
    برم دانلودش کنم ؛)

    راستی، این ترکیب «بانو شکیرا» رو فقط این‌جا استفاده کردی یا قبلاً هم استفاده کرده بودی؟ چون با این ترکیب کلی سر به سر دوستام گذاشتم من (داستان داره برای خودش این ترکیب) :)))

    ReplyDelete








  6. وای باز آلبوم معرفی کردم
    اتفاقاً امروز ای دی اس ال خودم هم تموم شد
    ترکیب بانو شکیرا و بانو ریهانا و خانوم کیتی پری رو بنده از مدتها پیش استفاده می کردم
    کپی رایت دارن یعنی :))))
    بوووس

    ReplyDelete