Monday 8 October 2012

دلم برایت تنگ شده (۱۷ مهر ۹۱)


دلم برایت تنگ شده

 (۱۷ مهر ۹۱)

توی محوطه‌ی دانش‌گاه، نشسته‌ام زیر سایه‌ی زبان‌گنجشک، نور خورشید نرم از بین سبز و زرد برگ‌ها می‌گذرد، مهربان می‌نشیند پشت پلک‌هایم و بوی علف نرم می‌خزد توی یقه‌ی پیراهنم و من، و من در میانه‌ی همه‌ی این‌ها، به دنبال نشانه‌ای از تو می‌گردم، در پرواز یک جفت پروانه‌ی سفید، در خطوط زرد و سیاه و کرکی یک زمبور، در لَختیِ بال‌‌زدن‌های کلاغی جوان‌، به دنبال نشانه‌ای از تو می‌گردم. آمیزش سرخ و آبی را در دستبندم، هدیه‌ات، باز می‌خوانم، تو را می‌جویم. دلم برایت تنگ شده.

پیوست: Erbarme Dich آریا، آلتوی Matthhaus Passion BWV 244 است. اجرای ارکستر مجلسی لوزان به رهبری میشل کوربز، غریب با احساسم در تناسب است.

12 comments:

  1. قطعه مذکور رو بریم بگوشیم ببینیم چیزی حالیمان میشود یا نه :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. خوشت اومد بهم بگو :) زیباترین موومان این پاسیونه به نظرم :)

      Delete
  2. سلام
    زیبایی غریبی دارد قلمت (برگرفته از خود متن غریب با احساسم در تناسب است.)

    ReplyDelete
  3. خیلی خب بابا ، فهمیدیم دانشگاه هم میریم .. اییییشششش :))
    وای ، قربونت برم ، به دنبال من می گشتی ؟ .. حالا چرا اینقدر موضوعو بغرنجش کردی و در لابلای علفها دنبالم می گردی ؟ :)) من ایناهاشم ، اینجام :))
    خب خب خب .. می بینم که یکسری بسته ی پیشنهادی رو میز مذاکره است ..
    بسته ی ریازتی رضا با لو دادن من
    و بسته ی تشویقی وارتان
    خب من معمولن عادتمه هر طرف که باد میاد همونور میرم میرم ، تو کدومش پول بیشتری هست ؟ :)))
    اما هر چی فک می کنم یادم نمیاد من کی حرف خاک بر سری زدم همه بهم میگن :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. کوفت بابا :))))
      ای بابادستم رو شد‌:))) فهمیدی بالاخره؟! :)))
      ببین اون بسته‌ی ریازتی رضا،‌کوفت هم بهت نمی‌دن‌:))) پیش جمع رسوا می‌شی :))) البته نمی‌دونم رسواتر از اینم مگه می‌شه؟ در موردجهت باد هم این خروسا که تو کارتونا رو خرپشته هست از تو بهتر جهت باد تشخیص می‌دن :)))داره بررسی می‌کنه برا من بچه پر رو :)) اگه برات کادو خریدم!
      بعدم کی حرف خاک برسری زده؟!‌توووو؟!!! نه نه :))))

      Delete
    2. رضا ..وارتان
      وارتان ..رضا
      میان این دو تا پسر کیو انتخاب کنم
      کدومو جواب کنم .. :))
      اما جهنمو ضرر ، من دریام ، هر دوتاشون با هم :))))
      قربون دستت وارتان ، حالا که اصرار داری کادو بگیری خودتو عذاب نده ، من معنویت کادو بیشتر برام ارزش داره ، ولی اگه زیر 50000 تومن باشه دیگه نه من نه تو .. :))
      اوهوم ، خودم می دونستم دارن از برند غریبه سوء استفاده جنسی می کنن وگرنه غریبه کی حرف خاک بر سری زده ؟ به عمل کار برآید به سخندانی نیست .. غریبه همیشه اهل عمل بوده نه حرف :)))

      Delete
    3. بترکی حسین :)))
      نه دیگه اصلاح و تربیت تو اون‌قدرم مهم نیس، ۵۰۰۰۰ تومن؟!!!! رودل می‌کنی :)))
      حالا پسر خوبی باشی برات ی کادویی می‌خرم :))
      بله تو بخش تدارکاتی دیگه :)))

      Delete
  4. لینک دانلود هم می‌دادی بد نبود!

    ReplyDelete
    Replies
    1. سراق نداشتم ماهان جان :)
      برای کارای کلاسیک سخت گیر میاد لینک دانلود و یک بار خودم آهنگ رو مجبور شدم آپلود کنم :)
      این لینک اجرای تصویریه :)
      http://www.youtube.com/watch?v=dHbOOe8n2gY

      Delete