Sunday 6 January 2013

فردا ۱۷ دی ۹۱


فردا

 (۱۷ دی ۹۱)

انحنای خیال و موسیقی معلق است در اتاق، از دوشی که گرفته‌ام تنم هنوز نم دارد، ژاکتِ طوسیِ سبکی انداخته‌ام روی دوشم و سبک بال، منِ امروز و دیروز را مرور می‌کنم، هرآن‌چه در من و بیرون از من جریان داشته، تمام نگاه‌هایِ گنگِ زیبا، لرزش‌ها، ترس‌ها، امیدها، آن‌چه از دست داده‌ام، آن‌چه یافته‌ام، شکفتن‌ها و گریزها، هزارشعبده‌ی زندگی و بسیار تصویرهای غریب که قطار می‌شوند پشت سر هم و از پیش چشمم می‌گذرند، تصویر انفجار بهار در من، تصویر نیم‌کتی سیمانی زیر پل حافظ، تصویر تماس گرم یک دست در پس زمینه‌ی سرخ غروب و تصویر تابستان عنان‌گسیخته، تصویر آن کافه‌ی خوب که بوی سندل می‌دهد، تصویر رقص تنهای من در سکوت اتاق یا انعکاس سلام شیرین یک دوست از آن سر دنیا و مهربانی‌‌هایی که جاری می‌شود توی هوا، لبخند مهربان این یکی، خنده‌ی سرخوش آن دیگری، طعم شیرین زندگی.
در سکون اتاق به منِ امروز نگاه می‌کنم، لبخندی می‌زنم و دست دراز می‌کنم سوی فردا.

پیوست: یک پرلود از باخ


14 comments:

  1. همش یک پرلود از باخ... آخییییییی
    همچین میکه یک پرلود از باخ آدم فکر میکنه که الان حالا از اون کارای درجه پنجه باخه (که نداره). مرد حسابی بگو پرلود در دو مینور آدم میشنوه آهنگ رو آماده باشه، پق نزنه زیره گریه خوووووو

    بسیار زیبا بود...
    و
    ســـــــلام

    ReplyDelete
    Replies
    1. دو ماژور... اینم که نمیشه اصلاح کرد بی‌صاحاب رو

      Delete
    2. :D
      سلـــــــــام :*
      کلی خوش‌حال شدم اومدی این‌ورا :D
      خوشم اومد سریعاً اون پرانتز رو نوشتی :D
      چرا گریه خو؟ :*

      مرسی :* :X

      Delete
    3. و آره این بی‌صاحاب رو نمی‌شه توش اصلاح کرد :D

      Delete
    4. آقا منو وارد بازیهای ناموسی بین خودت و باخ نکن.

      Delete
    5. شما روت می‌شه وارد شو من غیرت دارم، این رگ گردنو ببین

      Delete
  2. مهم نيست يه پرلود از باخ گوش ميدي يا يه اورتور از بتهون يا يه سمفوني از ديوژاك يا يه ملودي از ياني...مهم نيست درجه ي موسيقي كه گوش ميدي چيه مهم اينه كه اين موسيقي هم روزي از قلب كسي برخاسته و به زبان نت بيانش كرده...
    خيلي پستت زيبا بود...
    مثل پرلود باخ..
    بووس

    ReplyDelete
  3. واقعا زیبا مثل همیشه

    ReplyDelete
  4. آه ای زندگی منم که هنوز
    با همه پوچی از تو لبریزم
    نه به فکرم که رشته پاره کنم
    نه بر آنم که از تو بگریزم

    :) :*

    ReplyDelete
  5. بابا مهربووووون
    بوووس

    ReplyDelete
    Replies
    1. کوفت :)) چه ربطی داش؟
      :)) :***

      Delete