Thursday 31 January 2013

لحظه‌های آرامِ شب ۱۱ بهمن ۹۱

لحظه‌های آرامِ شب

(۱۱ بهمن ۹۱)

نشسته‌ام توی بالکن، بخار چای، سبک ، رقص کنان، می‌رود بالا، پود می‌شود بر روشنی شب، بر ستارگان. سگی آن‌ورترک بچه‌هایش را می‌خواند.
زیر دوش آبِ گرم، دست می‌کشم روی آینه‌ي بخار گرفته، دو چشم آشنا، مرا باز می‌شناسد، لبخند می‌زند.
ماه افتاده است توی چاله‌ی آب، توی ردّ باران و با نغمه خوانی شب، مهربان موج می‌زند و من را نگاه می‌کند.
لحظه‌های آرامِ شب‌اند این‌ها.

پیوست: Naci en Alamo از Yasmin Levy (لینک اول برای دانلود MP3 و لینک دوم ترجمه‌ی شعر):


11 comments:

  1. لحظه های آرام شب های تو...
    لحظه های درد منند این ها...

    :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. چرا؟ چرا ان‌قدر تلخ؟

      Delete
    2. نمی دونم...
      فشار زندگی...

      :)

      Delete
    3. درک می‌کنم چی می‌گی :) امیدوارم فشارهایی که روت هست زودتر سبک بشه :)

      Delete
    4. اما به نظر من تا باشه از این فششششااااراا باشه .. :))

      Delete
    5. مرسی
      (شما هم بالاخره متلک انداختی غریبه جان)
      راستی آهنگی هم که گذاشتی خیلی خوووووووبه
      من قبلا این آهنگ رو ازش شنیده بودم حال کردم:
      Adio Kerida: https://soundcloud.com/yusufaltun/yasmin-levy-adio-kerida
      لینک دانلودشو نتونستم پیدا کنم

      Delete
    6. Adio Kerida
      عالیـــه واقعاً، فکر کنم برای یک پستی گذاشته بودمش :) در کل صدای یاسمین لوی رو خیلی دوست دارم :)
      برای دانلود آهنگ هم از سایت زیر استفاده کن:
      http://prostopleer.com/
      هم سرور قوی‌ای داره و هم آرشیوه‌ش گسترده است :)

      Delete
  2. به به .. پست های خاک بر سری می بینم اینجا .. نصف شب و دوش حمامو ..
    خب خب خب .. دیگه چی ؟ ..
    اصلن ملاحظه نکن اینجا خانواده رد میشه .. کارایی که کردی رو هم توضیح بده .. واه واه واه .. پسرک چشم سفید :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)))
      بترکی حسین که از هر پستی ی چیز خاک‌برسری پیدا می‌کنی

      Delete
    2. تقصیر خودته ٰ وست وبلاگ لخت میشی دوش میگیری انتظار داری کاریت نداشته باشم ..
      اگر پسری را در دست راستم و پسر دیگری را در دست چپم قرار دهند هر گز از این صحنه های خاک بر سری نخواهم گذشت :))

      Delete
    3. شما پسر مرد با پوشیه و برقع هم بیاد جلوت باز گیر می‌دی :))

      Delete