Tuesday 22 January 2013

در فاصله‌ی تنهامان ۲ بهمن ۹۱


در فاصله‌ی تنهامان

 (۲ بهمن ۹۱)

پرده‌های تور بالکن معلق‌اند در نسیم گرم اوایل تابستان، تکان‌های عاصی تنم بر تنت آرام گرفته، صورت‌ات خیس باران، خیس عرق، گشوده به یک لبخندِ مبهم، سبک نشسته روی بالش.کنارت، با کمکی فاصله به پشت دراز می‌کشم، حُرم نفس‌هایم لب‌هایم را خشک کرده، خیره شده‌ام به چرخش پره‌های پنکه‌ی سقفی و دانه‌های درشت عرق که کم‌کم روی پوستمان خشک می‌شود. نفسم که جا می‌آید، دست می‌برم سمت میز کنار تخت، از کنار ساعتم که برای خودش بی‌معنا تیک‌تاک می‌کند و لیوان خالی و زیرسیگاری نیمه‌پر، پاکت سیگار و فندک را برمی‌دارم، دو سیگار روشن می‌کنم، یکی از سیگارها را دراز می‌کنم سمتت، پاکت و فندک را سر جایشان می‌گذارم و زیر سیگاری را روی ملافه‌ی در هم گوریده. دود سیگارها در فاصله‌ی تنهامان با هم‌می‌آمیزد و می‌رود بالا تا می‌رسد به پنکه و محو می‌شود.

پیوست: تصویر ذهنی من است و حاصل گفت‌ و گو با دوستی سرِ کیفِ سیگار بعدِ عشق بازی.
پیوست ۲: If You Go Away ترانه‌ای زیبا با اجراهای بسیار (اجرای سیناترا را می‌گذارم ولی اجرا پیاف و خولیو هم بسیار زیباست):

10 comments:

  1. اوووم...جالب بود.
    انگار رسمه بعد از عشقبازي همه سرخوش وصف دود سيگار ميشن!
    :-)

    ReplyDelete
  2. خیلی قشنگ بود منم دوست دارم برم تو اون حال و هوا وای ی ی
    فقط من سیگارو حذف می کنم:D
    اما در کل حس خوبیه

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D
      کی دوس نداره؟
      سیگار این‌جا خیلی می‌چسبه، شک نکن :D
      البته جاهای دیگه‌ای هم هس که خیلی می‌چسبه :)))

      Delete
    2. لطفن عشاعه‌ی فحشا نکنید بچه مردم مث من و تو بشه
      :/

      Delete
    3. :)))
      کوفت
      می‌چسبه دیگه آقا

      Delete
  3. منم از لذت چنان سیگاری شنیدم و نیازی به بحث نمی بینمش
    باید فقط
    تجربش کرد.
    بوس به کسی که زیبایی زیبایی های خود را نمی بیند شاید که بینا شود
    :D

    ReplyDelete
  4. خاک بر سرم
    خاک بر سرم
    :)))))
    بوووس

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D
      ها؟‌ :))
      متن اروتیکِ این‌جوری نخونده بودی از من؟
      :))

      Delete