Saturday 20 October 2012

عاشقانه ۲۹مهر ۹۱


عاشقانه

(۲۹مهر ۹۱)

در بارش نور
در آرامِ چرخش اتاق
گونه‌ات سبک نشسته روی شانه‌ام
و لب‌های من روی گردنت
دست‌ات نشسته روی سینه‌ام
من
پیچیده‌ام دور تنت
و نور
حجاب عریانیمان
لب به لب
بوسه می‌شویم


«آن‌که می‌گوید دوستت می‌دارم
خونیا گر غمگینی است
خونیا گر غمگینی است
که آوازش را از دست داده است
ای کاش عشق را زبان سخن بود»

«هزار کاکلی شاد در چشمان توست
هزار قناری خاموش در گلوی من
هزار کاکلی شاد در چشمان توست
هزار قناری خاموش در گلوی من
عشق را ای کاش زبان سخن بود»

«آن‌که می‌گوید دوستت می‌دارم
دل اندوه‌گین شبی است
دل اندوه‌گین شبی است
که مهتابش را می‌جوید
ای کاش عشق را زبان سخن بود»

«هزار آفتاب خندان در خرام توست
هزار ستاره‌ی گریان در تمنّای من
هزار آفتاب خندان در خرام توست
هزار ستاره‌ی گریان در تمنّای من
عشق را ای کاش زبان سخن بود»


پیوست: بخش‌های که در نقل قول آمده از شاملو است با اجرای شیرین سهیل نفیسی (آلبوم ری‌را) و باقی‌اش فانتزی شبانه‌ی من است و آن‌کس که شاید فردا بیاید.

6 comments:

  1. خب خب خب .. ادامه می دادی ببینیم آخرش به کجا می رسه .. 9 ماه دیگه بالاخره باید با دسته گل بیایم یا نه ؟! .. این سوالی بی جوابه :))
    واستا ببینم ، فردا کی قراره بیاد ؟ .. رو نکرده بودی کلک ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. اولاً که کوفت :))))
      گل می‌خوای بیاری بیار،نرگس دوس ذارم، ارکیده هم دوس دارم، گزینه‌های متنوع هم گفتم متناسب با بودجه انتخاب کنی :))) هم‌چین آدم با مرامی‌ام من
      من مگه شوهرتم که تو آمارمو داشته باشی؟ :)))

      Delete
  2. آن کس حتماً فردا میاید! :دی
    بوووس

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D
      اگه بیاد که ی کتک حسابی از من می‌خوره، با این همه تاخییرش :)))

      Delete
  3. ای وااای نکن این جوری نمیاداااا! :)))
    بوووس

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)))
      پیداش می‌کنم ی کتک مفصل می‌خوره باز
      دستِ بزن پیدا کردم کلاً :))))

      Delete